Isuzu NLR LONG, atikliğinin yanında, 4.2 metrelik faydalı şasi boyu ile hem bireysel hemde filo kullanıcılarının hacim ihtiyacını rahatlıkla karşılayabilmektedir. En son teknolojinin kullanıldığı 150 beygirlik Commonrail Turbo Dizel Intercooler motoruyla, hem arzulanan çekiş gücünü sağlıyor hem de çevreyi koruyor.
Isuzu motorları dünyada gelişen çevreci trendler ve düşük işletim gideri ihtiyaçlarına paralel olarak dizayn edilmiştir. Yeni nesil Isuzu motorları artan periyodik bakım aralıklarının yanı sıra düşük yakıt tüketimiyle de ön plana çıkmaktadır. Motor performansını ve torku artırmak amacıyla motor turbo ve inter cooler ile donatılmıştır ve kuru silindir gömlekleri ve krank mili ile birlikte dökme deir silindir bloğuna sahiptir.
Geliştirilmiş, hava basınç tahrikli powershift mekanizmasıyla yeni Isuzu şanzuman sistemiyle şimdi daha rahat vites değişimi sağlanabiliyor.
ISUZU kamyonlar tarafından somutlaşan tasarım felsefesi: "hafifçe genişletilmiş altı yüzeye sahip “Sağlam, Temiz, Duygusal" tasarım. Gereksiz tümçizgilerden uzak, göz yormayan, fonksiyonel güzellik.
Kendi Kendini Temizleyen Filtre ile Sadece Motorin Size Yeter
Tüm kabin mükemmel erişilebilirlik ile maksimum işlevsellik sunarken, güvenlik ve konfor için tasarlanmış tam özellikli bir çalışma alanıdır.
1110
1670
4310
2016
ISUZU 4JJ1E5L-A - EURO5b+
120 PS (88 kW) @ 2,800rpm
300Nm @ 1600-2800rpm
4 silindir, 2999 cc
Commonrail Turbo Diesel Intercooler
ISUZU MYY5T
Manuel, 5 ileri - 1 geri
Parabolik çelik alaşım yaprak yay, Çift etkili hidrolik teleskobik amortisör
Parabolik çelik alaşım yaprak yay, Çift etkili hidrolik teleskobik amortisör
Disk Fren Ø293mm x 40mm
Disk Fren Ø275mm x 30mm
ABS, ASR, ESC, Hidrolik fren sistemi, Otomatik fren balata ayarı
Şanzıman çıkışında etkili, kampanalı, mekanik kumandalı
2x12V – 68 Ah
24Vx50A
24Vx4,0 kW
195/75 R16C Jant: 16x5,5J - 116,5
2 yolcu + 1 sürücü
Hidrolik kumandalı
Hidrolik, teleskobik / tilt 410mm çap
Kuru tip
3 Adet
Kredi Tutarı | Faiz Oranı (%) | Taksit Sayısı | Aylık Ödenecek Tutar |
---|---|---|---|