Peugeot Yeni Logosuyla Karşımızda...

Eklenme Tarihi : 26.02.2021

Peugeot yeni logosuyla karşımızda…


Efsanevi otomobil markası Peugeot, ikonlaşan aslanına yer verdiği yeni logosuyla marka hayatına devam edecek. Peugeot bundan sonraki tüm iletişim çalışmalarında kullanacağı yeni görsel kimliği ile “daha minimal ve zarif” bir duruş yaratmayı amaçlıyor.


Peugeot’nun logo değişikliğine gitmesinin arkasında Fiat Chrysler ve PSA Groupe’un birleşmesiyle oluşturulan Stellantis yapılanması var. Stellantis sahip olduğu markalarla dünyanın en büyük dördüncü otomotiv grubu oldu. Stellantis bu amaçla, Peugeot’nun görsel kimliğini revize ederek, otomotiv pazarında daha yenilikçi bir yaklaşım sergilemek istiyor.

Son 10 yılda tüm modellerini ve ürün gamını yenileyen Peugeot, yeni ürünleriyle bütünleşik bir yapıda ilerlemek adına logosunu da yenilemiş oldu. Peugeot markasının tarihindeki 11’inci logo olan ve ikonlaşan Peugeot aslanı, güçlü bir imaj vermek adına markanın global tasarım stüdyosu Peugeot Design Lab tarafından hazırlandı.

Peugeot, 1850 yılından bu yana 10 farklı logo kullandı ve bu logoların hiçbirinde aslan simgesinden vazgeçmedi. Peugeot’nun yeni logosu,1960’lı yıllarda kullanılan logo ile son derece benzerlik gösteriyor. Yeni logo, Peugeot’nun agresif ve güçlü gözükmesini sağlarken markanın bugüne kadarki dönüşümünü de temsil ediyor. Yeni logonun önce Peugeot 308 olmak üzere tüm yeni modellerde kullanılması hedefleniyor.

DİĞER HABERLER